Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

Nailster.dk

 

Returpakker sendes til: 

Nailster A/S
Nydamsvej 2
Att: Codefort Logistics
8362 Hørning
Email: Info@nailster.dk


Firma oplysninger: 

Nailster A/S
Nydamsvej 2
8362 Hørning

CVR nummer: 38788493


Lageradresse:

Nydamsvej 2

Att: Codefort Logistics

8362 Hørning



BESTILLING OG BETALING

Nailster.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. 

For at handle på Nailster.dk skal du være fyldt 15 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 15 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

 

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne. 

 

Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet umiddelbart inden, du er klar til betale. 

 

Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Gå til betaling”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.

 

Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, at du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Til betaling”. Herefter går din ordre videre til Nailster.dk.

 

Priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms.  

 

Vi modtager følgende betalingskort:
Visa, Visa dankort, Visa elektron, Mastercard, Mastercard debit, JCB og American express.

Beløbet hæves som udgangspunkt først på dit kort, når varen afsendes. 

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

For internationale kort som Visa og Mastercard kort gælder reservationen op til 30 dage.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Vi tager ikke kortgebyrer og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Med Anyday kan du dele din betaling op i 4. Du betaler 25 % når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper 

 

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en ordrebekræftelser på mail lige efter bestillingen.

 

LEVERING

Vi leverer med DAO, Bring, Burd og Instabox. Når varen er afsendt fra vores lager, får du en mail fra os med pakkenummer, hvormed du kan spore din pakke. Varer, der er på lager, leveres indenfor 1-2 hverdage, medmindre andet er oplyst i produktbeskrivelsen. 


Pris uden omdeling: 19 kr. (pakkeshop)
Pris med omdeling: 29 kr.

Hvis du bor i en radius af 10 km fra vores hovedlager i Skanderborg, vil der være mulighed for afhentning af din pakke. 

Gratis fragt uden omdeling over 299 kr. 

Gratis fragt med omdeling over 399 kr.

 

365 DAGES FORTRYDELSESRET

Når du handler på nettet og hos Nailster.dk, har du 365 dages fortrydelsesret på de fleste varer, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnerer varen til os. 

 

Enkelte varer vil være omfattet af den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, og dette vil være angivet i produktbeskrivelsen.  F.eks. sæsonprodukter som vores advent og julekalender.

 

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 365 dage efter modtagelsen af varen. 

 

Meddelelsen skal gives ved mail info@nailster.dk, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag (Gælder også ved forudbestillinger). I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

 

Returnering er for kundens egen regning, og omkostningerne herved vil ikke blive dækket af Nailster.dk. 

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

 

Hvis varen er prøvet, udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at Nailster.dk i følge loven ved fjernhandel kan nægte refundering af alle pengene, men vi vil i samarbejde med kunden finde et fair refunderingsbeløb. Dette gælder kun, hvis varen ikke har samme værdi som ved modtagelsen, og Nailster.dk derfor ikke kan sælge varen som ny og til nypris.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. 

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

 

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:
Nailster A/S

Nydamsvej 2
Att: Codefort Logistics
8362 Hørning

 

Når du sender en pakke retur til os, anbefaler vi at du vedlægger en seddel med dit ordre nr. og skriver, hvad du ønsker at få ud af returneringen – så går ekspeditionen hurtigst. F.eks. "Jeg ønsker pengene retur"

Retur og refusion af varer inklusive gratis gaver og rabatkoder
Hvis en kunde vælger at returnere en ordre eller dele af en ordre, som er blevet ledsaget af en gratis gave eller ekstra produkter opnået ved brug af en rabatkode, skal følgende betingelser overholdes:

 

Gratis gaver: Alle gratis gaver, der fulgte med den oprindelige ordre, skal også returneres i original, ubrugt stand. Hvis den gratis gave ikke returneres, eller hvis den returneres i en beskadiget tilstand, forbeholder vi os retten til at trække værdien af gaven fra det refunderede beløb.

 

Rabatkoder: Hvis en ordre blev placeret med en rabatkode, der resulterede i modtagelsen af et gratis produkt eller en anden fordel, skal det gratis produkt eller den pågældende fordel også returneres. Hvis dette ikke overholdes, vil værdien af det gratis produkt eller den pågældende fordel blive trukket fra det refunderede beløb.

 

OMBYTTE AF PRODUKTER:
Vi gør opmærksom på, at vi desværre ikke kan tilbyde bytte- eller ombytningsmuligheder for vores produkter, herunder også goodiebags og gaver, som vi giver væk. Dog er du velkommen til at returnere ubrugte produkter og placere en ny ordre på det ønskede produkt. Bemærk venligst, at vi ikke accepterer returnering af dele fra startkits eller goodiebags.

Det er vigtigt at påpege, at fragtomkostninger for returnering af produktet samt forsendelsesomkostninger for det nye produkt vil være dit ansvar.

 

BEMÆRK:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug, den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

RABATKODER & VÆRDIBEVISER

Benytter du dig af rabatkoder eller værdibeviser, udstedt af Nailster.dk, skal du være opmærksom på, at man ikke kan bruge mere end én rabatkode pr. ordre.

Dette er både en forretningsmæssig og teknisk foranstaltning. 

LOYALITETSPROGRAM

Nailsters loyalitetsprogram er designet til at være fleksibelt, så vi kan justere belønninger, cashback, pointsystemer og/eller niveauer for bedre at imødekomme vores kunders behov og vores forretningsbehov. Derfor forbeholder vi os retten til at foretage ændringer eller opdateringer af vores loyalitetsprogram uden forudgående varsel til kunderne.

Nailsters indløsningsprogram er designet til at være on-demand, så kunderne kan indløse deres belønninger eller point når som helst uden at skulle vente på en bestemt kampagneperiode eller indløsningsbegivenhed. Bemærk: Alle point optjent gennem vores loyalitetsprogram udløber efter 365 dage. Vi opfordrer dig til at indløse dine point regelmæssigt for at få mest muligt ud af vores loyalitetsprogram.

Hos Nailster tager vi vores loyalitetsprogram alvorligt og er forpligtet til at sikre, at det er retfærdigt for alle vores kunder. Vi har nultolerance over for enhver form for svigagtig aktivitet, misbrug af henvisningskoder eller overtrædelse af vores loyalitetsprogramregler. Enhver uautoriseret aktivitet, overtrædelse af vores vilkår og betingelser, snyd, manipulation af belønninger, bedrag, udnyttelse af smuthuller eller misbrug af fordele vil resultere i øjeblikkelig opsigelse fra vores loyalitetsprogram. Vi værdsætter ærlighed og gennemsigtighed og forventer, at alle vores kunder overholder disse værdier.

Hvis du deltager i svindel i forbindelse med vores loyalitetsprogram, f.eks. ved at manipulere dine belønninger, snyde systemet eller udnytte smuthuller, skal du være opmærksom på, at du vil blive holdt ansvarlig for dine handlinger. Dette kan resultere i tab af optjente fordele og endda fakturering for det tabte beløb.

 

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangel-reglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare ombyttet, repareret, få pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten gælder i 24 måneder.

 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vær opmærksom på, at hvis du benytter produkter af blandede brands, så kan det have en negativ effekt på resultatet."


Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig. Reklamerer du inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail, som fremgår på hjemmesiden.  

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.


Varen skal sendes til:

Nailster.dk 

Nydamsvej 2
Att: Codefort Logistics
8362 Hørning

 

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

PERSONDATA 

For at kunne handle på www.nailster.dk skal du som minimum oplyse:

Navn

Adresse

E-mailadresse

Telefon/mobilnummer

 

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Nailster.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Har du oprettet et login til at kunne foretage selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, med mindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges ikke unødvendigt til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

 

Nødvendig videregivelse af dine oplysninger omfatter:

1) Navn, adresse og kontaktoplysninger til fragtfirmaet, der leverer din pakke.

 

Som registreret hos Nailster.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Nailster.dk via e-mail, som fremgår på hjemmesiden.

 

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK 

Du kan læse vores gældende privatlivspolitik på https://nailster.dk/pages/cookies-and-privacy

 

LOVVALG OG VÆRNETING

Køb af varer på www.Nailster.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

 

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice, der kan kontaktes på mail: info@Nailster.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 07.11.23.