Retur
365 DAGES FORTRYDELSESRET
Når du handler på nettet og hos Nailster.dk, har du 365 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnerer varen til os.
For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 365 dage efter modtagelsen af varen.
Meddelelsen skal gives ved mail info@nailster.dk, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag (Gælder også ved forudbestillinger). I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.
Returnering er for kundens egen regning, og omkostningerne herved vil ikke blive dækket af Nailster.dk.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet, udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at Nailster.dk i følge loven ved fjernhandel kan nægte refundering af alle pengene, men vi vil i samarbejde med kunden finde et fair refunderingsbeløb. Dette gælder kun, hvis varen ikke har samme værdi som ved modtagelsen, og Nailster.dk derfor ikke kan sælge varen som ny og til nypris.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:
Nailster A/S
Nydamsvej 2
Att: Codefort Logistics
8362 Hørning
Når du sender en pakke retur til os, anbefaler vi at du vedlægger en seddel med dit ordre nr. og skriver, hvad du ønsker at få ud af returneringen – så går ekspeditionen hurtigst. F.eks. "Jeg ønsker pengene retur"
Retur og refusion af varer inklusive gratis gaver og rabatkoder
Hvis en kunde vælger at returnere en ordre eller dele af en ordre, som er blevet ledsaget af en gratis gave eller ekstra produkter opnået ved brug af en rabatkode, skal følgende betingelser overholdes:
Gratis gaver: Alle gratis gaver, der fulgte med den oprindelige ordre, skal også returneres i original, ubrugt stand. Hvis den gratis gave ikke returneres, eller hvis den returneres i en beskadiget tilstand, forbeholder vi os retten til at trække værdien af gaven fra det refunderede beløb.
Rabatkoder: Hvis en ordre blev placeret med en rabatkode, der resulterede i modtagelsen af et gratis produkt eller en anden fordel, skal det gratis produkt eller den pågældende fordel også returneres. Hvis dette ikke overholdes, vil værdien af det gratis produkt eller den pågældende fordel blive trukket fra det refunderede beløb.
OMBYTTE AF PRODUKTER:
Vi gør opmærksom på, at vi desværre ikke kan tilbyde bytte- eller ombytningsmuligheder for vores produkter, herunder også goodiebags og gaver, som vi giver væk. Dog er du velkommen til at returnere ubrugte produkter og placere en ny ordre på det ønskede produkt. Bemærk venligst, at vi ikke accepterer returnering af dele fra startkits eller goodiebags.
Det er vigtigt at påpege, at fragtomkostninger for returnering af produktet samt forsendelsesomkostninger for det nye produkt vil være dit ansvar.
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi
1) du reelt har taget varen i brug, den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
2) du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
3) du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Vi anbefaler derfor at i køber en pakkelabel igennem vores returportal -> Klik her
Køb returlabel
Ønsker du at returnere dine varer, kan du nu købe en direkte Bring Pakkelabel. Du vil modtage din label på mail, som skal printes og påsættes pakken. Herefter skal du blot indlevere den i en Bring Pakkeshop. En returlabel koster 37 kr.
Ofte stillede spørgsmål
Det kan også være at du kan finde svar på dit spørgsmål i vores oftest stillede spørgsmål, som vi har udformet ud fra de spørgsmål vi oftest får fra jer kunder, på vores kundeservice. Der er derfor en stor chance for at du kan finde et svar på lige netop dit problem, hvis du kigger der først.
Ønsker du at læse vores fulde liste med ofte stillede spørgsmål, så kan du finde dem her. Får du ikke svar på dit spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os, så skal vi prøve at være behjælpelige!
Brug for hjælp?
Har du brug for hjælp angående en ordre eller spørgsmål til vores produkter?
Så tøv ikke med at kontakt os igennem vores kundeservice, der sidder altid en venlig sjæl klar ved telefonen eller tasterne, som helt sikkert kan være behjælpelig, med en løsning på dit din problemstilling.