Levering

Din pakke leveres inden for 1-2 hverdage med:

Vi tilstræber at sende alle pakker indenfor 24 timer i hverdagene, men i travle perioder kan der være forsinkelser.
I er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@nailster.dk, hvis i skulle have spørgsmål vedrørende jeres pakke.
Vi leverer med GLS. Når varen er afsendt fra vores lager, får du en mail fra os med pakkenummer, hvormed du kan spore din pakke.
GLS pakkeshop 19 kr.
GLS hjemmelevering 39 kr.
Skulle du have spørgsmål til din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice
Afhenter du ikke din bestilling indenfor den anførte afhentningsfrist (typisk 10 dage), returneres pakken til os.

Ved genforsendelse opkræves et nyt forsendelsesgebyr på kr. 29,-

Ofte stillede spørgsmål

Det kan også være at du kan finde svar på dit spørgsmål i vores oftest stillede spørgsmål, som vi har udformet ud fra de spørgsmål vi oftest får fra jer kunder, på vores kundeservice. Der er derfor en stor chance for at du kan finde et svar på lige netop dit problem, hvis du kigger der først. Ønsker du at læse vores fulde liste med ofte stillede spørgsmål, så kan du finde dem her. Får du ikke svar på dit spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os, så skal vi prøve at være behjælpelige!

Gå til vores FAQ

Kundeservice

Har du brug for hjælp angående en ordre eller spørgsmål til vores produkter?. Så kontakt os igennem vores kundeservice, der sidder altid en venlig sjæl klar ved tasterne, som helt sikkert kan være behjælpelig, med en løsning på dit problem.

Kontakt os